Wednesday, January 14, 2009

latihan keras bermule....

arini aku nak citer pasal kehidupan aku,setelah hampir 3 minggu bermulenye sem2 aku di uitm...datang2 uitm jer,aku didaftarkan didalam bilik keramat 3201,blok perindu baru,semuanye nmpak mewah belaka(sbb semua bende dalam bilik tu,bru2 belaka)...haha...nak tau knape aku pggbilik tu bilik keramat??sebab sku satu bilik ngn sorng brader ni,beliau merupakan slah sorng atlit malaysia,dan juge merangkap ak punye idola...dok sebilik ngn dier mmg enjoy giler sbb ape yg die mkn,aku pon tumpang mkn gak...senang citer,klo bab makan nie,x yah la nk risau sgat,sbb dier ni tgk muke jer mcm nk mkn org,tp ati baik giler dowh...aku ari2 pauw dier makanan...hahaha....pstu,memandang kan ak ngn dier pon sbnrnye stu team skali dlm team handball,dier byk ajr ak mcm mane nk jd pemain yg hebat(tp ak x hebat2 gak pon)...so nk dipendekkan citer,ari2 dier la yg push ak suruh gie trening,gie workout kt gym...klo nmpk ak tido jer,msti mulut dier ade jer nk srh ak wat bnde...tp ak sedar,sume tu pon ntuk mendisiplinkan ak gak kan??tggu jer la nnti,dengan berkat usaha gigih aku,aku nk buktikan satu malaya,yg aku wujud kat tanah melayu ni...hahaha....

1 comment:

Clarise said...

ape lah ko ni iz,patutnya dah dpt org mcm 2 bersyukur lah,at lise ade org nak jg mkn minum ko,tp ko jgn r ambik kesempatan kat die lak,nanti die fedap br ko tau...wei,lyn rs selama ni ko wujud je dlm malaya ni..just ko tak menonjol je..ko cerdik n pandai sebenarnya tapi ko malas..so berubahlah..ko bernasib baik dr darlyn..ingat 2..