Wednesday, March 4, 2009

TraNsPorT RePorT..

Salam sume....arini aku nk citer ckit pasal progess pengangkutan ntuk final camp sr113 part2 sem ni...stakat nie,sume ok...borang2 dah isi,tinggal nak mintak cop dan tandatangan memo daripada en.hisyam...tp malangnye,beliau tiada di uitm,khabarnye dia ke bukit cherakah ada hal yg hendak diuruskan...pstu,dak2 nie plak nk gie survey tempat kat janda baik ari ahad nie...risau plak klo dak2 tu x dpt kenderaan,kang kne naik teksi plak...harap2,esk boleh settle sume skali,pengangkutan ntuk gie final camp dpt,ntuk gie survey pon dpt...lege ckit ati nie...nk citer ckit pasal final camp,kiterng dah capai kate sepakat,nak pinjam 2 buah bas,2 buah lori 3 tan,1 buah 4wd dan 1 van ambulans ntuk stand by kat cne klo ade ape2 jd nnti,senang...keje nie nmpak jer senang,tp aku sedar,aku sedang memikul tanggungjawab yg besar skarng nie...klo x de pengangkutan,abis la kami...so aku bertekad ntuk wat yg terbaik dan memastikan segalanye berjalan lancar nnti..klo x de assistant aku pon,aku rse rumit gak keadaan aku nie...so,thnks to her k...ok,doakan esk sume settle,dan kite leh gie camping ngn ati yg senang nnti...haha....bye..=)

4 comments:

-sOutherN_Sh@rK- said...

bagus lah... hope xde masalah yang berlaku ye...

rOzy said...

hurmm..gud2..
mcm ni la yang kite nak..=)
chaiyok2!!

s h e r r y said...

chaiyok3 my fwen!!!

sama2 kita ......

hehe...

chilled!!!

keLaPe daN orKiD..... said...

tetibe kuar tajook iz to sans epi bufday...hahak