Tuesday, April 7, 2009

SkiLL aNd TechNiquE....

bosannye arinie....x tau nk wat per....tp tibe2 aku dikurniakan idea ntuk memperbanyakkan lg post didalam blog aku nie...untung2 dapat markah lebih dari en.hisyam...hehe...tp sbnrnye,sblom tu aku da pon kaut sume past exam ntuk subject aku sem nie...dari taun 2006 smpi la taun 2008...ade la dpt dlm 3 taun...tp dlm 3 taun tu,ade 2 sem...aku punye final exam,ade 6 paper....mksdnye,ade la dlm 36 paper yg aku copy td...sesape yg berat sgt tulang tu nk crik past year punye paper,datang la carik aku dan amik soft copy nie k...pstu,pandai2 la korng print sendiri nnti..hmmm,byk giler exam paper yg aku nk kene jwb ni,ntah larat ke ntah x ni...pandai2 la ko iz,x kan la sumenye nk bersuap...klo kau pikir mse depan,ko buat la segale ape yg ade ni...lu pikir la sendiri...hehe...=)

2 comments:

hisyamchemat said...

Kemaskini jangan tak kemaskini. Masa makin singkat.

are'dieka said...

iz,along nak sub copy gak..mcm na iz leh dapat??along cuba gak tapi tak dapat pn..??